نخ لیفت

شرکت پارسیان توزیع کننده انواع نخ های لیفت در ایران می باشد که این شرکت خود را متعهد می نماید که بهترین برند نخ لیفت را تهیه کند و با بهترین روش توزیع و قیمت محصولات نخ لیفت را به دست مصرف کننده ها برساند .
درصورت نیاز به مشاوره یا خرید نخ لیفت می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما یا با شماره 09332400563 تماس حاصل نمایید .

نخ لیفت (کشیدن با نخ) PDO

از سوزن درمانی سنتی جهت جوا نسازی بافت و اجزا صورت و بدن بهره گرفته می شود. در این روش درمانی سوزن های ظریفی پر از PDO نخ های لیفت (پلی ری اکسانون) قابل جذب ، با بهره گیری ازسوزن های مخصوص سوزن درمانی به صورت زیرپوستی به بافت و اندام مورد نظر تزریق می شود PDO از دسته مواد پروتئینی می باشد که به صورت گسترده و جز مواد اصلی در بخیه زنی در پزشکی کاربرد دارد و قابل جذب شدن است. این روش درمانی ، از ایمنی زیاد و بالا ترین تاثیرگذاری برخوردار است.
قبل از آنکه بخواهید روش درمانی خاصی را انتخاب نمایید باید بدانید کدام روش بهترین مناسب ترین روش برای شماست ، طبق برآورد های شرکت پارسیان به این نتیجه رسیده ایم که یکی از کم درد سر ترین راه ها برای جوان سازی و نیز کمترین دوره نقاهت خرید نخ لیفت و بهره بردن از این روش می باشد .

اندازه سوزن ها و نوع نخ لیفت تعیین کننده طول درمان و اثر گذاری آن می باشد که بسته به نوع هدف درمان استفاده از نخ لیفت و نوع آن متفاوت می باشد .معمولا در مدت 3تا 4 ماه در بدن فرد جذب می شود و در حد فاصل زمانی بیان شده ناحیه تحت درمان تارهای فیبر کلاژن و الاستین را در اطراف این نخ ها به وجود می آورد .

نخ های لیفت در دونوع نخ های مونو و نخ های دندانه دار وجود دارد که تفاوت آن ها در ظاهر آنهاست.

لیفت و کشیدن پوست با استفاده از نخ لیفت قابل جذب ، علاوه بر این که یک جدید ونوع آوری می باشد به تزریق نخ با سوزن درمانی هم شناخته می شود. نوین ترین و توسعه یافته ترین نوع سوزن درمانی صورت با مقصود رفع و درمان خطوط و چین و چروک پوست ، زیاد کردن استحکام لایه های پوستی ، کاهش میزان افتادگی و شلی پوست ، لیفت و جوان سازی و روشن شدن پوست می باشد و این متد نخست در کره ی جنوبی انجام شد و اندک اندک در تمام دنیا رواج پیدا کرد.

لیفت صورت با نخ لیفت تاثیرگذارترین روش سوزن درمانی جهت نخ لیفت صورت و قابلیت کششی پوست صورت می گیرد. این کار باعث ساخت کلاژن می شود. رشته های کلاژن بخش اصلی سلول های رابط در پوست می باشند که در ایجاد و پایداری قابلیت کششی و ضخامت و سفتی پوست اثربخشی خوبی را اعمال می کند.

براساس تحقیقات صورت گرفته در مورد نخ لیفت ، سوزن درمانی ترزیق نخ مساله ی قابلیت و توانایی نهفته در این روش جهت برطرف ساختن خطوط و چروک و افتادگی پوست را نمایان می سازد. همچنین مطالعات بیان کرده است که سوزن درمانی یاترزیق نخ لیفت ، قادر است نتیجه ی معکوسی بر روی صدمات پوستی متاثر از اشعه ی ماورای بنفش را دارا باشد.

چگونگی انجام لیفت صورت با نخ لیفت

لیفت پوست با نخ لیفت قابل جذب یکی از روش های درمانی بدون جراحی می باشد که با بهره گیری از سوزن های ظریف سوزن درمانی صورت می پذیرد.این روش درمانی احتیاج به دو مرحله دارد: نخست به کارگیری پمادهای بی حس کننده موضعی بر روی سطحی از پوست که قرار است لیف بر روی آن صورت پذیرد و در مرحله بعدی قرار دادن نخ ها به صورت زیرجلدی بر روی نقاط مورد برسی می باشد. بهتر است قبل از خرید نخ لیفت ، به عنوان یک مشاور ، در مورد فروش نخ لیفت، به مدت زمان ماندگاری نخ لیفت هم بپردازیم.

ماندگاری نخ لیفت

طول عمر لیفت نخ ها ۴ تا ۱۲ ماه براساس نوع لیفت نخ و دوام و پایداری کلاژن تولید شده ۱تا ۳ سال می باشد و براساس نوع نخ و شمار دفعات این عمل هر ۶ تا ۱۸ ماه یک مجدداً می بایست تکرار گردد

مزایای کشیدن پوست با نخ لیفت

اولین مزیت نخ لیفت ، حداکثر حالت بهبود خطوط و چروک صورت
نخ لیفت برای افزایش ضخامت و استحکام پوست
روشن کردن رنگ پوست
منفذهای پوستی را تقویت می نماید
جوان سازی پوست با نخ لیفت
دیگر مزیت نخ لیتف ، آبرسانی به پوست
صاف و یکدست کردن پوست با نخ لیفت
آخرین مزیت نخ لیفت ، رفع نازکی و زبری و شیارها و چروک های متاثر از اشعه

 عوارض جانبی نخ لیفت

نخ های لیفت اکثرا عوارض جانبی بر روی پوست ندارند ولی ممکن است در برخی از افراد سبب به وجود آمدن علائمی نظیر تورم، قرمزی ، کبودی و خارش پس از انجام لیفت با نخ شود. این اثرات جانبی موقتی نخ لیفت می باشد و پس از چند روز برطرف خواهد شد. به علاوه هیچ نوع جراحی و بخیه ای در این شیوه ی درمانی بر روی پوست فرد ایجاد نخواهد شد.
مطالب بالا به عنوان یک مشاوره فروش نخ لیفت به عنوان یک پیشنهاد خوب و کم درد سر پیشنهاد می شود

نخ لیفت صورت

قبل از فروش نخ لیفت خوب است بگوییم که این شیوه درمانی غیرتهاجمی بوده و به صورت سرپایی انجام شده و دارای کمترین مدت استراحت و دوره نقاهت خواهد بود. نتایج درمانی پس از لیفت سریعاً قابل رویت می باشد. این روش بدون برش های بزرگ بوده و هیچ اثری بعد از اتمام دوره نقاهت بر روی صورت شما نخواهد داشت .

نخ لیفت ،فروش نخ لیفت

 معرفی بهترین نخ لیفت

نخ پلی دی اکسان PDO

این نخ لیفت ها از ساختار قابل جذب ، ظریف و از جنس مونوفیلامنتاسنتیک می باشند که سبب استحکام ساختارهای شل و آویزان پوست شده و بازسازی و سفتی پوست را انجام و چین و چروک های پوستی را رفع می سازد. پس از قرارگیری این نخ در زیر پوست رگ سازی و جریان خون در پیرامون نواحی تحت درمان بیشتر و تولید کلاژن شروع می شود. این نخ ها بعد از ۶ ماه در زیر پوست تحلیل می روند ولی تاثیرات لیفت آن ها نزدیک به ۲ سال دوام دارد.

سه نوع نخ PDO

نخ مونو

قبل از فروش نخ لیفت خوب است بدانید که نخ بدون دندانه و صاف مونو جهت به وجود آوردن استحکام ، سفتی و بازسازی پوست با شکل و ترتیب تورمانند در زیر پوست قرار می گیرند.بعد از آغاز تولید کلاژن و الاستین در پیرامون این نخ ها ، استحکام و سفتی و قوام پوست صورت افزایش می یابد. نواحی مورد درمان این نوع نخ ها معمولاً پیشانی ، اطراف چشم ها ، شلی پوست گردن می باشد. نخ های مونو اثر چشمگیری در لیفت پوست ندارند و بیشتر سبب سفت شدن و قوام پوست خواهند شد ، از این رو جهت بازسازی و تقویت کلی پوست می بایست به همراه نخ های خاردار به کار گرفته شوند.

نخ پیچ دار یا اسکرو :

این نوع نخ ها به شکل یک یا دو نخ درهم پیچیده در اطراف یک سوزن طراحی شده اند. نخ های پیچ دار اثر چشمگیری در حجم دهی به نواحی فرورفته پوست خواهند داشت. نخ های مولتی اسکرو یا تورنادو دو نخ در هم تنیده از اثربخشی بیشتر و موثرتری در مقایسه با نخ های اسکرو برخوردارند. نخ های پیچ دار اغلب جهت کشیدن کلی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ خاردار :

به طور کلی نخ های خاردار قابل جذب همان نخ های مونو می باشند با این تفاوت که این نخ ها دندانه هایی جهت گیر کردن به نواحی زیرین پوست دارند و احتیاجی به نقاط ثابت کننده نخواهند داشت. نخ های خاردار جهت برطرف کردن خطوط اخم ، خطوط فک و چانه ، خطوط ماریونت ، رفع ترک های پوستی و لیفت شکم و باسن کاربرد دارند. این نخ ها ساخت و ساز کلاژن ، فیبروبلاست را به شدت تحریک و سبب سفت شدن و کشیدن پوست صورت می شوند.

نخ سیلوئت

جنس نخ لیفت سیلوئت از اسید پلی لاکتیکی قابل جذب می باشد که به شکل مخروطی دوطرفه است. بعد از قرارگیری این نخ در زیر پوست ، تولید کلاژن آغاز و همین سبب سفتی ، قوام ، لیفت و بازسازی بافت پوست می شود. از نخ سیلوئت جهت برطرف کردن خطوط اخم ، خطوط فک و چانه ، خطوط ماریونت بهره می گیرند. تاثیرات به کارگیری این نخ سریعاً پس از استفاده قابل رویت خواهد بود و ماندگاری آن بیشتر از ۱۸ ماه می باشد.

نخ امبرینگ

این نوع نخ قابل جذب و سازگار با بدن بوده و در فرایند لیفت پوست با نخ به کار گرفته می شود. نخ لیفت امبرینگ جهت کشیدن پوست صورت ، شکم و سینه قابل استفاده است. نتایج ایجاد شده با استفاده از این نخ چشمگیر بوده و با تولید رشته های کلاژن سبب تسریع عمل کشیده شدن پوست خواهد شد.

فروش نخ لیفت کاگ cog thread lift یکی نخ لیفت است که برای جوانسازی استفاده می شود. فروش نخ لیفت کاگ حتما باید با مشاوره خرید نخ کاگ همراه باشد. اگر پزشک هستید و قصد خرید نخ کاگ دارید، می توانید با مشاور فروش نخ کاگ ما تماس حاصل نمایید. فروش نخ کاگ از سال ۱۳۹۵ تا کنون در گروه بازرگانی پارسیان ارائه می گردد.

فروش نخ لیفت کاگ و همچنین pdo هر کدام کاربردهایی برای لیفت صورت و همچنین جوانسازی دارد.
جهت کسب اطلاعات در مورد فروش نخ آفرودیت و همچنین مشاوره در مورد بهترین مارک نخ لیفت صورت می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.09332400563

فروش نخ لیفت
نخ لیفت
بهترین نخ لیفت