فروش دستگاه RF

اگر شما هم به دنبال مرکز فروش دستگاه RF هستید و قصد خرید دستگاه RF دارید می توانید به واحد فروش دستگاه RF شرکت پارسیان مد مراجعه نمایید. مشاوران ما علاوه بر فروش فروش دستگاه RF ، آموزش کار با دستگاه RF را به شما خواهند داد.

در سال های جاری از رایو فرکانسی که به RF نیز معروف و شناخته شده است و یکی از متدهای درمانی تایید شده و غیر تهاجمی می باشد که با برخورداری از امواج رادیو فرکانسی 3 دهم الی 4 مگاهرتز به منظور انجام لیفت ، سفت سازی و قوام پوست ، لاغری موضعی و درمان سلولیت مورد استفاده و مورد استقبال قرار گرفته است.

تکنولوژی RF دارای چند نوع دستگاه و سیستم گوناگون است که نحوه کار تمام این دستگاه ها بر طبق انتقال انرژی و حرارت در بافت های عمیق زیر پوست ، تحریک و تولید کلاژن ، تولید فیبروپلاست و همچنین تقویت گردش خون در ناحیه درمان است. دستگاه RF یا اشعه ی RF  با نفوذ به بافت های زیرین پوست سبب می شود ذرات آب قطبی گردیده و نوسان و لرزش یابند تا در نهایت برخورد حرارت به بافت مورد نظر اتفاق بیفتد و درمان انجام گیرد. دامنه ی انرژی و حرارت بر طبق سیستم های دستگاه RF مختلف از 40 تا 60 درجه سانتیگراد است. از حرارت کمتر جهت لیفت و سفت سازی پوست و از حرارت بیشتر جهت رفع سلولیت و حذف بافت چربی بهره گرفته می شود.

گفتنی است دستگاه RF از خود هیچ امواج خطرناک و زیان بخش نوری تولید نمی کنند و عملکرد درمانی آن ها تنها حرارت دادن به بافت های عمقی نواحی تحت درمان است. بدین منظور جهت استفاده برای هر نوع پوست و هرسن و سالی مطلوب و قابل استفاده است و همچنین برای تمامی مناطق بدن کارایی لازم را خواهد داشت.

شایان ذکر است که تاثیرات درمانی دستگاه RF گام به گام و تدریجی خواهد بود. نخستین تحولات کلاژن سازی نزدیک به 7 روز پس از درمان اولیه آغاز شده و پس از طی 3 ماه به بیشترین حد خود خواهد رسید اما پس از آن نیز هم چنان تولید کلاژن در بافت تداوم خواهد داشت. به منظور حفظ نتایج مورد نظر باید پروسه ی درمانی هر 6 ماه یک مرتبه مجدداً تکرار و انجام شود.

دستگاه RF چه مکانیزمی دارد؟

قبل از فروش دستگاه RF باید به شما بگوییم همه ی دستگاه های درمانی آر اف از تکنولوژی انرژی همگرای رادیوفرکانسی جهت تحریک و فعال سازی شروع پروسه ی ترمیم و بازسازی بافت پوست استفاده می نمایند. مشابه اغلب تکنولوژی های غیر تهاجمی این پروسه درمانی تقریباً آسان و در زمان کوتاهی اعمال می شود و حاوی تلفیقی از انرژی گرمایی جهت بهبود و ترمیم بافت های زیر پوستی با سیستم خنک سازی است که از سطح پوست مراقبت و شرایط مطلوبی را برای افراد استفاده کننده مهیا می سازد.

تکنولوژی سیستم RF شامل:

برطرف کردن چین و چروک ها و لیفت پوست افتاده ، جمع شدگی سریع کلاژن بعد از گرمادهی ، تحریک و تولید کلاژن در لایه درم پوست و پرسازی و جایگزینی کلاژن های جدید به جای کلاژن های قدیمی و تجزیه شده ، افزایش قوام و استحکام پوست و احیا و تجدید حالت ارتجاعی پوست.

عمده ترین کاربردهای دستگاه RF

قبل از فروش دستگاه RF باید به شما بگوییم باید کاربردهای دستگاه RF را بررسی کنیم:

  • اولین کاربرد دستگاه RF رفع چین و چروک پوست و جوان سازی
  • لیفت و بالا کشیدن پوست های افتاده و شل
  • از بین بردن جای زخم و جوش و سوختگی سطحی
  • شفافیت و روشن سازی پوست
  • بهبود رنگ ، بافت و ناهمواری های پوست
  • درمان ضایعات پوستی و آفتاب سوختگی
  • درمان لک ها و خال های پوستی
  • درمان تعرق زیاد نواحی زیر بغل و کف دست
  • کنترل درمانی ترشح چربی و منافذ باز پوست
  • آخرین کاربرد دستگاه RF
  • رفع سلولیت و لاغری موضعی بدن

انواع دستگاه RF

دستگاه RF مونوپلار (تک قطبی)

قبل از فروش دستگاه RF مونوپلار ؛ یکی از دستگاه های اصلی آر اف سیستم مونوپلار است که با حرارتی با فرکانس 6 مگاهرتز انرژی به وسیله سر الکترود سیستم در پوست منتقل می شود. به بیانی دیگر امواج توسط یک الکترود ارسال کننده بر روی بافت تحت درمان جمع شده و یک الکترود دریافت کننده هم بر روی سطح پوست جای می گیرد. در این سیستم از ماژول خنک زا یا کریوژن بهره گرفته می شود. براساس مطالعات صورت گرفته با بهره گیری از فناوری این دستگاه خطوط و چین های اطراف چشم تا درصد بالایی برطرف شده و لیفت صورت و ابرو هم در آن نتایج خوب و موفقی به همراه داشته است. افزون بر این برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست و رفع جای آکنه و جوش و زخم هم می توان از این سیستم استفاده کرد. اصلی ترین عملکرد درمانی این دستگاه بازسازی کلاژن در پوست و درمان افتادگی و شلی پوست و رفع سلولیت و تنظیم غدد چربی می باشد.

دستگاه RF بای پولار (دوقطبی)

فروش دستگاه RF بای پلار اصلی ترین تمایز میان دستگاه RF مونوپلار و دستگاه RF بای پلار RF در تنظیم و ترکیب این دو دستگاه می باشد. در فناوری مونوپلار تنها یک الکترود بر روی سطح پوست واقع می شود و به یک الکترود فرستنده در سمت دیگر احتیاج است. در حالی که در تکنولوژی بای پلار به دو الکترود جهت برخورد گرما به پوست و جریان حرارت و انرژی از یک الکترود به الکترود دیگر است.

تفاوت مهم دیگر این دو سیستم ، میزان عمق نفوذ آن ها می باشد. سیستم مونوپلار از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است که هم یک امتیاز مهم و هم یک عیب آن به شمار می آید که سبب احساس درد می شود. برخلاف دستگاه مونوپلار ، بای پلار قدرت نفوذ زیادی ندارد . از احساس درد خفیفی برخوردار است.

شیوه کار سیستم بای پلار سبب جمع شدگی کلاژن در پوست و بازسازی بافت می شود. تکنولوژی بای پلار جهت بافت های سطحی نظیر پوست با گستره کم کاربرد دارد و جهت استفاده برای درمان هایی که احتیاج به حرارت دهی بالای بافت و چربی زیر پوستی نظیر رفع سلولیت و لاغری موضعی کاربرد خوب و مطلوبی نخواهد داشت.

دستگاه RF فرکشنال

این دستگاه با تعبیه سوزن های کوچکی در سر دستگاه به بافت های تحت درمان وارد شده و امواج آر اف را در عمق بافت مورد نظر رها و پخش می سازد تا بافت تحت درمان را به صورت بهتر و عمیق تر تحت تاثیر و درمان نماید. قبل از فروش دستگاه RF باید به شما بگوییمطول سوزن های آر اف فرکشنال مختلف و از 1 دهم تا 4 دهم میلی متر می باشد. در این تکنولوژی انرژی امواج در کسری از ثانیه رها و به بافت نفوذ می کند و جهت ترمیم جای آکنه و زخم و اسکار ، جوان سازی و رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد. البته امروزه سیستم های RF فرکشنال بدون سوزن هم به بازار عرضه شده اند که RF تاجی یکی از آن هاست.

عوارض جانبی درمان با دستگاه RF

قبل از فروش دستگاه RF باید به شما بگوییم از پیامدهای جانبی معمول و زودگذر درمان با دستگاه RF می توان به تورم خفیف ، قرمزی و ایجاد حساسیت اشاره کرد که به تدریج و در طی چند روز بهبود می یابند. سفارش می شود که در خلال چند ساعت اولیه پس از درمان نکات مراقبتی و توصیه های ضروری را جدی بگیرید و آن ها را انجام دهید تا از بروز پیامدهای جدی و شدید پیشگیری شود. بعد از درمان با این روش تلاش نمایید از قرارگیری به طور مستقیم در برابر اشعه ی خورشید به مدت یک ماه اجتناب نمایید و کرم های ترمیمی و تجویزی پزشک معالج خود را به موقع استعمال نمایید.

موارد منع استفاده از دستگاه RF

ـ قبل از فروش دستگاه RF باید به شما بگوییم در صورت انجام تزریق کلاژن و ژل در طی 6 ماه جاری از این دستگاه استفاده نکنید.

ـ استفاده از این دستگاه برای زنان باردار ممنوع است.

ـ کسانی که به علت بیماری های قلبی از ابزارهای کمکی استارتر قلب و قلب مکانیکی در بدن خود دارند از استفاده از این دستگاه خودداری نمایند.

ـ کسانی که در بدن خود فلز دارند و یا در نواحی مورد نظر زخم و عفونت دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.