فروش دستگاه پلکسر

فروش دستگاه پلکسر PLEXR

اگر به دنبال مرکز فروش دستگاه پلکسر هستید و قصد خرید دستگاه پلکسر دارید، شرکت پارسیان مد ، فروش دستگاه پلکسر را با گارانتی ارائه می نماید. فروش دستگاه پلکسر به کلینیک های زیبایی و همچنین سالن های زیبایی به همراه آموزش دستگاه پلکسر می باشد.

دستگاه پلکسر نخستین مولد میکروپلاسما با قدرت تصعید پوست می باشد و اولین سیستم جراحی نرم در جهان شناخته گردیده است که به آن لیفت آذرخشی هم گفته می شود.

دستگاه پلکسر گازهای حاضر در هوا را یونیزه و پلاسما تشکیل و تولید می کند که سبب لیفت ، جوان سازی و سفتی و قوام پوست بدون ایجاد شکاف ، زخم ، صدمه و یا ارسال حرارت ناخواسته در بافت ها می شود.

پلکسر چگونه عمل می کند؟

این تکنولوژی و سیستم از راه به وجود آوردن تعدادی منفذ ریز و کوچک بر روی سطح پوست موجب جمع شدگی و سفتی و قوام سریع بافت های پوست می شود. به کمک دستگاه پلکسر عمل جوان سازی ، لیفت ، نوسازی و ترمیم پوست انجام می شود.

در متد درمان با پلکسر به عنوان یک روش غیر تهاجمی جهت لیفت و جوان سازی پوست از حالت چهارم ماده ، پلاسما بهره گرفته می شود.

بدین صورت از یونیزه کردن گازهای حاضر در هوا جهت به وجود آوردن قوس الکتریکی کوچک بدون آن که به بافت های پیرامون صدمه و یا حرارت ناخواسته ای منتقل شود ، می توان نواحی مورد نظر را درمان نمود.

پلاسما یک تکنولوژی تقریباً تازه و نوین در حوزه زیبایی می باشد. دستگاه های خاص و دقیق پلکسر با به کار گیری گازهای حاضر در هوا ، میان سر دستگاه و پوست فرد پلاسما ایجاد می کنند.

قوس الکتریکی به وجود آمده به فرازش پوست منتهی می شود و در نهایت بدون هیچ نوع شکاف و زخم و بخیه ای جوان سازی ، لیفت و بازسازی پوست را اعمال خواهد کرد. در تکنیک دستگاه پلکسر بدون عمل بیهوشی و به صورت سرپایی و یا احتیاج به دوره نقاهت اثرات و نتایجی همانند اثرات عمل جراحی لیفت و جوان سازی حاصل می شود.

دستگاه پلکسر برای چه نواحی کاربرد دارد؟

از این متد درمانی می توان جهت بازسازی و بهبود همه ی نقاط صورت و بدن بهره گرفت و اثرات شگرف و چشمگیری به دست آورد. نواحی که با دستگاه پلکسر و تکنیک پلکسر قابل درمان هستند عبارتند از:

ـ افتادگی پلک های بالا و پایین

ـ خطوط اطراف چشم

ـ دستگاه پلکسر جهت پیشانی

ـ خطوط دور لب

ـ غبغب

ـ پوست شکم

ـ گردن

ـ دستگاه پلکسر جهت خال و زگیل پوستی صورت و بدن

ـ کیسه های زیرپوستی صورت و بدن

موارد استفاده از دستگاه پلکسر

اولین کاربرد دستگاه پلکسر لیفت و سفت سازی پوست: با به کارگیری ابزارهای دقیق واقع شده در این سیستم جهت لیفت و سفت سازی پوست ، گرمای به وجود آمده به وسیله پلاسما به لایه اپیدرم پوست منتقل و موجب سفتی و لیفت پوست بیمار می گردد.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه پلکسر ، رفع چین و چروک و جوان سازی پوست: برای برطرف کردن چین و چروک های صورت ، خطوط پیشانی ، خط لبخند و خطوط اطراف لب می توان نقاط کوچکی را در پیرامون گودی ها و چین های پوست به وجود آورد که در این وضعیت جوان سازی پوست و محو شدن چین و چروک های نواحی تحت درمان سریعاً قابل رویت خواهد بود.

سومین کاربرد دستگاه پلکسر بلفاروپلاستی بدون جراحی: در این پروسه نقاط کوچک به وجود آمده بر روی پوست پلک موجب فرازش سلول های پوست این قسمت شده و افتادگی پلک ها و لیفت ها انجام می شود.

برطرف کردن جای آکنه ، جوش و کورک: با توجه به عملکرد سطحی پروسه ی پلاسما تراپی این تکنیک بدون باقی گذاشتن جای برش و زخم می تواند برای درمان و رفع فوری جوش و آکنه و کورک استفاده شود.

کمک به حذف و از بین بردن تاتو و میکروپگمنتیشن: پروسه ی لایه برداری سطحی با به کارگیری پلاسما موجب از بین رفتن و حذف تاتوها و خالکوبی ها و پیگمنت های آماتور روی پوست خواهد شد.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه پلکسر حذف خال و ضایعات زگیل و میخچه: همگرایی اسپارک به وجود آمده به وسیله سیستم پلکسر بر روی خال و زگیل موجب فرازش بافت مورد هدف و حذف آن می شود. پوست نیز در محل حذف ضایعه بهد از پروسه ی پلاسماتراپی تشکیل و هیچ اسکاری بر روی پوست باقی نخواهد ماند.

محو کردن رگ های پوستی حاصل از واریس: به وسیله تشکیل پلاسما بر روی سطح پوست رگ های قابل مشاهده محو و پنهان خواهند شد.

آخرین کاربرد دستگاه پلکسر لیفت بینی: با پیش رفت زمان به کارایی های پلاسما تراپی افزوده می شود نظیر زیباسازی و شکل دهی و لیفت بینی که اثرات چشمگیری نیز به دنبال دارد.

مزایای استفاده از دستگاه پلکسر

اولین مزیت دستگاه پلکسر اثرات و نتایج فرایند درمان با پلکسر فوری و بلافاصله قابل رویت می باشد و پس از پروسه درمان بیمار به دوره ریکاوری و استراحت احتیاجی ندارد و می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.

تعداد جلسات درمانی با پلکسر به سن بیمار ، شدت عارضه و وضعیت بیمار وابسته است. به طور نمونه در بیمارانی که چروک های ریز و سطحی دارند یک جلسه درمانی کفایت کننده است ولی در بیمارانی که دارای چروک عمیق هستند امکان دارد به 3 جلسه درمانی نیاز باشد. فواصل درمانی اغلب یک ماهه می باشد.

یکی دیگر از مزیای دستگاه پلکسر استفاده از دستگاه پلکسر غالباً برای همه ی افراد مناسب و کاربردی است ولی در صورتی که نواحی درمان التهاب ، زخم و یا عفونت داشته باشد می بایست تا بهبودی کامل ناحیه موردنظر از استفاده از دستگاه پلکسر خودداری نمود.

دستگاه پلکسر جهت رفع تمامی چین و چروک های صورت قابل استفاده است. چین ها و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم یا چروک های اطراف لب و خطوط پیشانی از مواردی هستند که نتایج چشمگیری در پی دارند.

چین و چروک های سطحی و متوسط پوست صورت نیز به پلاسما درمانی بسیار خوب پاسخ خواهند داد.

دستگاه پلکسر در صورتی که توسط پزشک متخصص انجام شود هیچ پیامد و خطر جدی به دنبال نخواهد داشت. تورم و قرمزی پس از درمان از عارضه های رایج و موقتی این روش به شمار می آیند که چند روز بعد به تدریج از بین خواهند رفت.

این متد درمانی برای تمامی کسانی که قصد دارند چین و چروک های اطراف چشم و افتادگی پلک های خود را برطرف نمایند موثر خواهد بود. البته بیماران میانسال و پیر و یا افراد دارای چروک های شدید به جلسات درمانی زیادتری برای بهبودی کامل احتیاج دارند.

همچنین این تکنیک برای افرادی که به هر علتی توانایی عمل جراحی و بیهوشی را ندارند موثر خواهد بود.

درمان با دستگاه پلکسر به صورت سرپایی و بدون بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی صورت می گیرد و در آن شکاف و بریدگی برای برداشتن پوست و یا چربی های پلک و افتادگی صورت استفاده نخواهد شد و تنها با تشکیل پلاسما سطح پوست فرازش یافته و درمان صورت می گیرد.

در این متد درمانی هیچ ماده مضر و شیمیایی به بدن فرد منتقل نمی شود.

ایمنی بالای این تکنیک و توانایی به کارگیری آن در نواحی حساس بدن یکی از مزیت های مهم و قابل توجه دستگاه پلکسر است.

آخرین مزیت دستگاه پلکسر اثرات مثبت حاصل از پلکسر طولانی مدت بوده و 2 الی 3 سال ماندگاری و دوام خواهد داشت.

البته بالا رفتن سن ، سبک زندگی و عوامل ژنتیکی قادر است موجب کاهش نتایج پلکسر شود که در این صورت لازم است پروسه ی درمانی را مجدداً تکرار و انجام دهید.