فروش دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر حذف موهای زائد سیستم و تکنولوژی است که پروسه ی برداشتن و حذف موهای زائد را با تاباندن پالس های لیزر بر روی ناحیه مورد هدف اعمال و اجرا می کند تا سبب از بین بردن فولیکول های مو و توقف رویش دوباره ی ناحیه ی تحت درمان شود.

دستگاه لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، خرید دستگاه لیزر سوپرانو ، لیزر 2020

لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم ،خرید لیزر سوپرانو آیس ، لیزر 2020

قاعده نخست در به کارگیری تکنولوژی از بین بردن موهای زائد توسط انرژی لیزر ، به کارگیری یک طول موج مشخص از نور و پالس متمادی جهت کسب نتایج و اثرات مورد نظر در ناحیه تحت درمان همراه با کمترین تاثیرات منفی بر نواحی پیرامونی بافت هدف می باشد.

قدرت انرژی لیزر

انرژی لیزر قادر است سبب صدمه و تخریب گرمایشی در ناحیه خاص در قسمت تیره ای که موجب رویش مو می باشد و به آن ها ملانین گفته می شود در محل فولیکول مو می شود ضمن این که دیگر نواحی اطراف بافت هدف از آسیب گرمایشی به دور خواهند بود.

انرژی لیزر جذب کدام نواحی می شود ؟

انرژی و اشعه ی لیزر به وسیله ی قسمت های تیره جذب خواهد شد. از این رو در قسمت های تیره پوست با عمق و سرعت زیادتری عمل جذب این انرژی و گرما انجام می شود و در نهایت با تخریب فولیکول ها ، آن ها توان و خاصیت خود جهت رویش مجدد موها را به صورت طولانی مدت و یا دائمی از دست خواهند داد.

تاثیر ملانین

ملانین تاثیر عمده و نخست ماده هدف تیره را در تمام انواع سیستم های لیزری رفع موهای زائد که هم اکنون در بازار وجود دارند را دارد. ملانین به صورت طبیعی در پوست موجب تعیین رنگ پوست و رنگ موی آدمی است. دو نوع ملانین در مو یافت می شود؛

Eumelanin که به رنگ قهوه ای یا سیاه تولید می شود و Pheomelanin  که به رنگ قرمز ـ قهوه ای می باشد.

تاثیر رنگ مو در جذب لیزر

 به سبب جذب گزینشی انرژی نور لیزر اغلب تنها موهای سیاه و سفید و یا قهوه ای در این فرایند قادرند که از بین بروند. انرژی لیزر برای قسمت های تیره با موهای ضخیم و درشت مو عملکرد بهتری دارد. پوست های روشن با موهای تیره بهترین ترکیب جهت کسب عالی ترین نتیجه و اثر درمان با لیزر می باشند. ولی امروزه سیستم های لیزری نوین و پیشرفته ای تولید شده اند که برای موهای سیاه با پوست تیره هم مناسب  و نتایج عالی در پی داشته باشند.

جهت حذف موهای زائد از 3 طول موج مختلف استفاده می شود که عبارتند از:

ـ ان دی یگ  لیزر با طول موج 1064 نانومتر؛ این طول موج جهت استفاده در گروه های پوستی تیپ 4 و 5 مناسب است و کارایی دارد. طول درمان با این انرژی لیزر معمولاً 6 جلسه به فواصل زمانی 15 روز یکبار می باشد. این طول موج اغلب موهای با عمق ریشه ی زیاد و سیاه رنگ در پوست های تیره را به بهترین نحو حذف می نمایند.

الکس دایود

ـ الکس و دایود  لیزر با طول موج 755 نانومتر؛ این طول موج جهت استفاده در گروه های پوستی تیپ 1 و 2 مناسب بوده و کارایی خواهد داشت. دوره درمان با این لیزر معمولاً 6 جلسه به فواصل زمانی 20 الی 30 روز است. این طول موج جهت استفاده برای موهای سطحی تیره در پوست های روشن به کار گرفته می شود.

تیپ پوستی

ـ تیپ نوع پوست غالب در ایران معمولاً از نوع 3 و 4 می باشد. از این رو طول موج موثر و مناسب جهت استفاده 808 نانومتر دایود است. به سبب کرکی و ظریف شدن موها پس از گذشت 3 جلسه درمان با این طول موج توصیه می شودپس از آن از لیزر با طول موج 755 نانومتر استفاده گردد.

آیا نتایج درمانی لیزر موهای زائد دائمی و قطعی است؟

لیزر رفع موهای زائد از سال 1997 و بعد از مورد تایید قرار گرفتن جهت کاهش دائمی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید و به کار برده شد.

بنا بر تعریف FDA از واژه دائمی یعنی کاهش بادوام و درازمدت کاهش تعداد موهایی که دویاره رشد می کنند بعد از یک سبک و برنامه درمان مشخص می باشد.

در حقیقت خیلی از بیماران در آخرین دوره درمان خود رویش دوباره موهای زائد خود را مشاهده کرده اند. این بدین معناست که با این که انرژی لیزر به صورت عمده ای سبب کاهش تعداد موهای زائد می شود اما این یک تکنیک درمانی دائمی و قطعی جهت حذف همیشه رویش موها نخواهد بود.

دوره درمان با لیزر

تعداد جلسات درمانی با لیزر به علت تفاوت در نوع رنگ و مو افراد و الگوی رویش موها ، از شخصی به شخص دیگر متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی دست کم جهت حذف موهای زائد 3 الی 8 جلسه درمان لازم است و به نوع سیستم ، انرژی و طول موج آن و تشخیص پزشک هم وابسته است.

 تکرار جلسات درمانی برای از بین بردن کامل فولیکول های مو در مرحله رشد ضروری است.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

درمان با لیزر روشی کاملاً ایمن و مطمئن است که برعکس اشعه های دیگر نظیر ایکس هیچ نوع عارضه و صدمه ای به بدن وارد نخواهد ساخت.

بعضی اوقات امکان دارد پیامدهای جانبی طبیعی و موقتی نظیر خارش ، تورم و قرمزی در ناحیه درمان ایجاد شود که این علائم پس از طی چند روز برطرف می شوند.

عوارض لیزر

از عوارض جانبی شدید می توان به آکنه و تغییر رنگ پوست اشاره کرد. از این رو حتماً می بایست از دستگاه های معتبر و استاندارد استفاده کرد و تحت نظر پزشک درمان را انجام داد.

دیگر عوارض لیزر :

از دیگر عوارض نادر احتمالی سوختن پوست ، تغییر رنگ پوست ، زخم ، عفونت ، التهاب شدید فولیکول و بروز آکنه است که از بروز این عوارض می توان با تنظیمات درست و مناسب برای هر بیمار و نوع پوست و ناحیه درمان و نوع دستگاه مناسب به راحتی پیشگیری کرد.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم 2020 ، خرید لیزر موهای زائد ،خرید دستگاه لیزر 2020 با مجوز ، مجوز خرید دستگاه لیزر ، دستگاه لیزر موهای زائد با مجوز ،دستگاه هیدرو فشیال ، اکوا فشیال ، پلاژن ،هایفو تراپی ،