فروش ژل پرفکتا Perfecta

فروش ژل پرفکتا 

مشاوره فروش انواع ژل پرفکتا

ژل پرفکتا یک جوان ساز ، حجم دهنده و پرکننده ی هیالورونیک اسیدی است که توسط یک کمپانی معتبر فرانسوی تولید و به بازار عرضه شده است. این فیلر با داشتن 5 محصول مختلف که هر یک به صورت ویژه ای جهت درمان نواحی متفاوتی نظیر لب ها ، گونه ها و بینی کاربرد دارد. این فیلر قادر است علائم پیری از چین و چروک های کوچک و کم عمق اطراف چشم و دور دهان تا زاویه سازی صورت و کاهش حجم از دست رفته صورت را جبران نماید.

اثرات درمانی ژل پرفکتا سریعاً پس از تزریق قابل رویت است و جلوه ای طبیعی و زیبا به چهره می بخشد.

ژل پرفکتا یکی از ایمن ترین و کم عارضه ترین پر کننده ها در سطح بازار معرفی شده است. تمام فرآورده های حجم دهنده و ضدپیری پرفکتا دارای تاییدیه CE و FDA می باشند. این فیلر با همه ی استانداردهای ایمنی وزارت بهداشت و درمان در ایران مطابقت داشته و به راحتی قابل استفاده است.

کارایی و استفاده فیلر پرفکتا برای تمام قسمت های صورت اثربخش و ایمن بوده است. یکی در مزیت های فیلر پرفکتا این است ، در صورتی که از نتیجه و اثر تزریق رضایت نداشته باشید، حالت اولیه صورت به راحتی قابل بازگشت خواهد بود. با استفاده از تزریق هیالورونیداز(آنزیمی که قادر است هیالورونیک اسید را تخریب و تجزیه نماید) حالت اولیه صورت را بازگرداند.

فروش پرفکتا - فروش ژل پرفکتا - ژل پرفکتا

نحوه عملکرد ژل پرفکتا در درمان چین و چروک ها

هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که از بدو تولد در بدن یافت می شود و فراهم کردن آبرسانی و خاصیت کشسانی پوست از ایجاد چین و چروک بر روی پوست پیشگیری می نماید. ولی با بالا رفتن سنمقدار هیالورونیک اسید در بدن کاهش یافته و در نهایت منجر به خستگی و کدری و کاهش الاستیسیته پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست خواهد شد. فیلر پرفکتا یک پرکننده هیالورونیک اسیدی است که به لایه های سطحی و میانی پوست تزریق شده و اثرات فوق العاده شگفت انگیز و طبیعی و زیبایی را برای پوست به ارمغان می آورد.

بهره گیری از فناوری ایبرید در ژل پرفکتا

فیلر پرفکتا از پیوند هیالورونیک اسید با 20 میلی گرم محلول نمک فسفات با خاصیت بافری تهیه گردیده است. اتصال میان این دو سبب ایجاذ ذرات میکروژلی خواهد شد. عاملی که موجب تمایز فرآورده های پرفکتا با همدیگر می شود اندازه ی این ذرات می باشد. این ذرات بسیار کوچک سپس با محلول پلیمری هیالورونیک اسید تلفیق خواهند شد. تعداد پایه این پیوندها موجب به وجود آوردن اتصالات کووالانسی زیادتر می شود که این عمل موجب می گردد تا آنزیم های فیلر دیرتر تجزیه شده و به فیلر این امکان را می دهد که مدت زمان بیشتری در پوست دوام و پایداری داشته باشد. افزون بر این ، محلول پلیمری هیالورونیک اسید حرکت این ذرات بسیار کوچک را راحت تر کرده و این امر پروسه ی تزریق را آسان تر و راحت تر خواهد ساخت.

مدت زمان ماندگاری ژل پرفکتا

مدت پایداری و دوام ژل ها و فیلرها به چند عامل؛ نوع پوست بیمار ، عمق چین و چروک ها و کاهش حجم بافت ، تکنیک تزریق و میزان دوز تزریقی وابسته است.

اثرات فیلرهای پرفکتا با توجه به نواحی تحت درمان و محصول مورد نظر در نواحی نظیر گونه و چانه به مدت 18 ماه و در نواحی فعالی مثل لب ها اغلب 6 الی 8 ماه ماندگاری خواهد داشت. توصیه می شود قبل از جذب ژل به طور کامل تزریق را برای حفظ اثرات مطلوب و دلخواه خود مجدداً تکرار نمایید. بیماران می توانند دو مرتبه در سال تزریق ژل پرفکتا را انجام دهند.

عوارض جانبی ژل پرفکتا

حتماً قبل از درمان ، سوابق پزشکی خود را در دسترس پزشک معالج خود قرار دهید. بعد از تزریق ژل پرفکتا احتیاجی به استراحت و دوره ریکاوری نخواهد بود. همانند همه ی فیلرهای هیالورونیک اسید پیامدهای جانبی نظیر ورم ، کبودی و درد جزئی جزئی از علائم زودگذر و طبیعی تزریق هستند که پس از چند روز خودبخود از بین خواهند رفت. جهت به حداقل رساندن واکنش های منفی و عارضه های جانبی شدید احتمالی و کسب نتایج عالی توصیه و مراقبت های بعد از درمان را انجام و رعایت نمایید. تزریق ژل ها و فیلرها حتماً باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

ژل پرفکتا کامپلمنت  Perfectha Complement

ژل پرفکتا ساب اسکین Perfectha Subskin

ژل پرفکتا لب دیپ Perfectha Deep