فروش دستگاه کیوسوئیچ

فروش دستگاه کیوسوییچ

اگر قصد خرید دستگاه کیوسوییچ دارید و می خواهید یک شرکت فروش دستگاه کیوسوییچ را پیدا کنید، ما می توانیم با علاوه بر مشاوره فروش دستگاه کیوسوییچ ، آموزش کار با دستگاه کیوسوییچ را به شما آموزش دهیم. ” فروش دستگاه لیزر کیوسوییچ از شرکت پارسیان مد “

دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یکی از روش ها و راهکارهای موثر ، ایمن ، محبوب و غیرتهاجمی جهت حذف و از بین و بردن لک های پوستی است که در نتیجه بالا رفتن و قرارگیری در معرض اشعه ی خورشید به وجود آمده اند و همچنین راه حلی مناسب برای حذف و پاک کردن خالکوبی و تاتوهای پوستی است.

استفاده از دستگاه کیوسوییچ بیشتر از یک دهه است که متداول شده و مورد استقبال قرار گرفته است و توانسته با عملکرد بالایی لک های پوستی و تاتوها و خالکوبی های روی پوست را برطرف و پاک نماید.

قبل از فروش دستگاه لیزر کیوسوییچ باید بگوییم که از مزایای عمده دستگاه لیزر کیوسوئیچ این است که بدون هیچ خراش ، برش و بخیه ای و به صورت سرپایی و تنها با بی حسی موضع محل درمان و بدون صدمه به سایر بافت های مجاور خود درمان انجام گیرد.

دستگاه کیوسوییچ - لیزر تتو پاک کن - فروش کیوسوییچ

لیزر کیوسوییچ چیست؟

تکنولوژی لیزر کیوسوئیچ جهت محو و رفع لک های صورت ناشی از افزایش سن و اشعه ی خورشید و کک و مک و خالکوبی ها و تاتوهای آماتور و حرفه ای روی پوست صورت و بدن جز یکی از بهترین و مفیدترین راهکارها و تکنیک های درمانی پیشرفته و بدون جراحی به حساب می آید.

دستگاه لیزر کیوسوییچ با داشتن طول موج های مشخص و خاص (532 و 1064 نانومتر) بر روی سطح پوست تابیده شده و به وسیله ی رنگدانه های پوستی جذب و عمل پاک سازی و حذف تاتوها و لک های پوستی را انجام می دهد.

لیزر کیوسوئیچ چگونه انجام می شود؟

پیش از آغاز درمان با این دستگاه می بایست از قرار گیری در معرض اشعه ی آفتاب به طور مستقیم خودداری نمایید. افراد قادرند به راحتی پس از درمان با لیزر کیوسوئیچ به فعالیت های روزانه خود مشغول شوند چرا که این روش درمانی نیاز به دوره استراحت و ریکاوری ندارد.

در زمان درمان نواحی مورد نظر نخست تورم ، قرمزی و درد جزئی ایجاد می شود که حداکثر تا یک هفته از بین خواهد رفت و پس از آن رنگدانه های روی پوست به تدریج کم رنگ و حذف و پاک خواهند شد.

جهت پاک کردن لک های کوچک و سطحی روی پوست تنها به چند ثانیه زمان نیاز است و جهت پاک کردن لک های عمیق و وسیع 30 الی 45 دقیقه زمان کافی است.

موارد استفاده از دستگاه کیوسوییچ

  • اولین کاربرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ کمرنگ سازی و پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی صورت و بدن
  • حذف لک ها و خال های مادرزادی صورت و بدن
  • از بین بردن لک های تیره پوستی ، کبودی ها و کک و مک های پوستی
  • درمان ضایعات پیگمانته صورت و بدن
  • یکی دیگر از کاربردهای دستگاه لیزر کیوسوئیچ درمان لک های ملاسما
  • تحریک و تولید کلاژن سازی و رشد لایه های جدید بافت پوست

دستگاه کیوسوئیچ درمانی برای لک و کک و مک

این تکنولوژی جهت لک های پوستی که در سطح کم و یا وسیع ولی با تعداد محدود بر روی سطح پوست یافت می شوند کارایی دارد و در صورتی که سطح پوست شما از تعداد فراوانی از لک های خاکستری تا قهوای برخوردار باشد توصیه می شود از دستگاه کیوسوئیچ استفاده نکنید چرا که جواب گوی لک های پوستی فراوان نخواهد بود.

فناوری سیستم دستگاه لیزر کیوسوئیچ جهت حذف و پاک کردن لک های ناشی از نور خورشید که بر روی صورت ، بازو ، قفسه سینه و … ایجاد شده اند جواب دهی و نتایج موثر و خوبی خواهد داشت.

دستگاه کیوسوئیچ از انرژی و گرما و قدرت نفوذ بالایی برخوردار می باشد که با تاباندن آن بر روی پوست و نفوذ آن در رنگدانه های پوستی آن ها را مورد هدف قرار داده و قطعه قطعه و خرد کرده و سپس از بدن به طور طبیعی این ذرات دفع می شوند.

البته این انرژی و گرمای زیاد با سردکننده هایی که بر روی سیستم تعبیه شده اند قابل مهار است ولی می بایست برای کاهش احساس درد و ناراحتی در بیمار در نقاط تحت درمان از بی حسی موضعی برای استفاده از دستگاه کیوسوئیچ استفاده نمود.

حذف تاتو و خالکوبی با دستگاه کیوسوییچ

لیزر کیوسوئیچ تکنیکی عالی و فوق العاده موثر و محبوب جهت حذف و پاک کردن تاتو و خالکوبی است که نتایج ایمن ، قابل انتظار و سریعی را برای افراد استفاده کننده به ارمغان می آورد.

قبل از فروش دستگاه لیزر کیوسوییچ باید بگوییم که شیوه ی کار در این روش بدین صورت است که با استفاده از پالس های پرتوان و پرنفوذ ، انرژی و گرمای لیزر در کسری از ثانیه به درون پوست وارد شده و رنگدانه های تاتو و خالکوبی را تخریب می کند و پس از خرد و ریز کردن ذرات رنگدانه خالکوبی به وسیله لیزر این ذرات توسط ماکروفاژهای پوستی و از طریق سیستم لنفاوی به طور طبیعی از بدن دفع و خارج می گردد.

عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی نتایج لیزر تاتو و خالکوبی تاثیر می گذارند نظیر وجود رنگ هایی به جز سیاه و قرمز ، ابعاد سطح پوست بیشتر از 30 سانتی متر مربع ، تاتوها و خالکوبی های ایجاد شده در طی 6 ماه اخیر ، وجود تاتو بر روی پا و ساق پا ، فاصله درمانی کمتر از 6 تا 8 هفته همگی نتایج منفی در حذف و از بین بردن خالکوبی و تاتو دارند.

همچنین نوع پوست ، نواحی خالکوبی و تاتو ، مقدار و نوع جوهر و روش های اجرای لیزر در درمان و حذف تاتو و خالکوبی نقش بسیاری دارند.

انواع لیزر کیوسوئیچ

ـ قبل از فروش دستگاه لیزر کیوسوییچ باید بگوییم که لیزر روبی با طول موج 694 نانومتر و مدت زمان پالسی 28 تا 40 نانو ثانیه

ـ لیزر الکساندریت با طول موج 755 نانومتر  و مدت زمان پالسی 50 تا 100 نانو ثانیه

ـ لیزر ان.دی.یاگ با دو طول موج 532 و 1064 نانومتر و مدت زمان پالسی 5 تا 10 نانو ثانیه

تعداد جلسات درمانی استفاده از دستگاه کیوسوئیچ

در جلسه نخست درمان با دستگاه لیزر کیوسوئیچ تقریباً 70 الی 80 درصد جای تاتو ، خالکوبی و لک ها پاک خواهد شد و بعد از جلسات دوم و سوم نتایج بهتر و بیشتری را مشاهده خواهید کرد. از این رو جلسات درمانی خود را تا حذف کامل تاتو و خالکوبی و لک ها تکمیل نمایید.

قبل از فروش دستگاه لیزر کیوسوییچ باید بگوییم که به طور کلی جهت حذف خال و لک های پوستی کوچک و سطحی به 1 الی 3 جلسه درمانی و برای نواحی وسیع تر به بیشتر از 3 جلسه درمانی احتیاج است.

برای از بین بردن تاتوها و خالکوبی های سطحی و تک رنگ به 1 الی 10 جلسه درمانی و برای تاتوها و خالکوبی های رنگی و عمقی به 5 الی 20 جلسه درمانی نیاز است. فواصل درمانی مابین جلسات 4 الی 6 هفته خواهد بود.

عوارض جانبی درمان با دستگاه کیوسوئیچ

قبل از فروش دستگاه کیوسوییچ باید بگوییم که پس از درمان با لیزر کیوسوئیچ پوست ملتهب و قرمز و متورم خواهد شد که به تدریج پوست بازسازی خود را آغاز می نماید و پوسته پوسته می شود. از این رو بردبار بوده تا پروسه درمانی کامل شود و پوست به تدریج بهبود یابد چرا که این علائم پس از گذشت چند روز برطرف خواهد شد.

از عوارض نادر و جدی لیزر کیوسوئیچ می توان به ایجاد لکه های سفید پوستی ، ایجاد تیرگی بر روی پوست و تناقض رنگ در تاتو اشاره کرد. بدین جهت پس از درمان برای پیشگیری از واکنش ها و پیامدهای جدی حتماً توصیه ها و مراقبت های پزشک خود را جدی بگیرید.

از دستکاری و مالش زخم های ناحیه درمان و قرارگیری در معرض نورخورشید اجتناب نمایید و به طور مرتب از کرم ها و پمادهای تجویزی پس از درمان با لیزر استفاده نمایید.

مواردی که باید پیش از درمان با دستگاه کیوسوئیچ مورد توجه قرار گیرند:

  • قبل از فروش دستگاه کیوسوییچ باید بگوییم که استفاده نکردن از دستگاه در صورت وجود عفونت و زخم در محل درمان
  • استفاده نکردن از دستگاه برای افراد با سابقه تب خال و کلوئید( گوشت اضافه)
  • استفاده نکردن از دستگاه برای بانوان باردار