فروش دستگاه هایفو تراپی

فروش دستگاه هایفوتراپی

اگر به دنبال مرکز فروش دستگاه هایفوتراپی هستید و می خواید از خرید دستگاه هایفوتراپی خود را از یک مرکز معتبر فروش دستگاه هایفوتراپی داشته باشید، می توانید با مراجعه مرکز فروش دستگاه هایفوتراپی پارسیان مد و دریافت مشاوره فروش دستگاه هایفوتراپی ، علاوه بر خرید هایفو ، آموزش کار با دستگاه هایفو را تجربه کنید.

دستگاه هایفو - فروش هایفو - فروش دستگاه هایفو

دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی یک سیستم و تکنیک ایمن ، آسان و غیر تهاجمی می باشد که از امواج اولتراسوند (فراصوت) به شدت همگرا جهت جوان سازی ، لیفت ، سفتی و قوام پوست های افتاده استفاده می کند.

این تکنولوژی تنها متد درمانی بدون جراحی می باشد که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را جهت لیفت ابرو ، گردن و قسمت دکلته بدن را داراست.

این متد درمانی بدون جراحی دارای نتایج سریع ، ماندگاری مورد رضایت ، بدون دوره نقاهت ، بدون خونریزی ، درد و بخیه در مدت زمانی کوتاه قابل انجام است و هزینه بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی لیفت و جوان سازی صورت دارد.

نحوه عمل دستگاه هایفوتراپی چگونه است؟

برعکس دیگر روش های لیفت پوست مانند تزریق فیلر ، بوتاکس و لیفت با نخ هایفوتراپی حاوی هیچ نوع تزریقاتی نیست. این سیستم درمانی با دور زدن بر روی سطح پوست ، مقداری حرارت و انرژی فراصوت را با گرمای مناسب و مشخصی به درون بافت نواحی تحت درمان انتقال می دهد. دستگاه هایفوتراپی مقادیر انرژی و گرمای معینی را برابر 60 تا 70 درجه سانتی گراد به بافت های زیر پوستی انتقال می دهد. این انرژی و گرما دو نتیجه در پی دارد:

ـ جمع شدگی سریع بافت تحت درمان در عمقی همانند با عمل لیفت صورت به وسیله عمل جراحی.

ـ تحریک و تولید کلاژن های تازه.

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که انرژی و حرارت امواج اولتراسوند هایفوتراپی از این دو راه پروسه ی ترمیم و نوسازی بافت را تحریک و فعال می سازد. در طی چند ماه آتی ، لیفت و سفت سازی به مرور و به طور طبیعی اتفاق می افتد که به سفتی و قوام و جوان سازی پوست منتهی می شود.

از دیگر مشخصه های قابل توجه سیستم  اولتراسوند تراپی این است که در این تکنیک می توان از عکس برداری فراصوت بهره گرفت که این ویژگی امکان رویت لایه ها و بافت های زیرین پوست که تحت گرمادهی هستند را میسر می سازد  تا این حرارت به صورت ایمن و درست به نواحی انتقال داده شود که حداکثر تاثیرگذاری و فایده را به دنبال داشته باشند.

پروسه ی درمان با دستگاه هایفوتراپی

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که در شروع کار متخصص به منظور کاهش احساس درد و ناراحتی در بیمار از یک بی حسی موضعی بر روی نواحی تحت درمان استفاده می کند. قبل از شروع درمان قسمت های مورد هدف تعیین و نشانه گذاری می شوند. این کار متضمن این است که فرد مقادیر و تعداد درستی از انرژی فراصوت را در نواحی صحیحی تحویل می گیرد.

بعد از استفاده از ژل اولتراسوند ، دستگاه هایفو به آرامی به وسیله متخصص بر روی پوست دور زده می شود. درمان با انتقال انرژی و حرارت همگرای امواج فراصوت به لایه ها و بافت های زیرین پوست آغاز می شود. در خلال زمان 30 الی 60 دقیقه از ادپتورهای گوناگونی جهت هدف گیری لایه ها و بافت های متفاوت پوست به کار گرفته می شود.

با توجه به قسمت های مختلف پوست از ادپتورهای 5/1 ، 3 و 5/4 میلی متری جهت انتقال حرارت به لایه درم ، عمق پوست و SMAS بهره گرفته می شود. ادپتورهای 5/1 میلی متری جهت استفاده در لایه درم و برای رفع چین و چروک های ظریف و کوچک سطحی پوست کاربرد خواهد داشت. ادپتورهای 3 میلی متری برای لایه های چربی و بافت همبند مورد استفاده قرار می گیرند و ادپتورهای 5/4 میلی متری لایه SMAS را مورد هدف قرار خواهند داد.

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که این ادپتور بر روی ماهیچه های صورت تاثیر خواهد گذاشت که در عمل جراحی لیفت صورت مورد توجه جراحان است.

نتایج مورد انتظار در درمان با دستگاه هایفوتراپی

پروسه ی ترمیم و نوسازی با آغاز درمان شروع خواهد شد. از این رو در بعضی موارد نتایج لیفت سریعاً قابل رویت خواهد بود. با این وجود ، ظاهر شدن نتایج کامل تقریباً 3 الی 6 ماه زمان می برد. لیفت و سفتی پوست از هفته ششم بعد از درمان ظاهر خواهد شد. امواج فراصوت در نواحی غبغب و فک عملکرد بسیار خوبی دارند.

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که پس از گذشت مدتی انعطاف پذیری پوست افزایش یافته ، پوست صاف و شفاف و لطیف به چشم می آید و رنگ آن یکنواخت می گردد.

ماندگاری نتایج درمان با دستگاه هایفوتراپی

اثرات هایفوتراپی 12 الی 18 ماه ماندگاری خواهد داشت. اغلب بیماران یک مرتبه در سال این تکنیک درمانی را برای حفظ نتایج مطلوب و دلخواه خود مجدداً تکرار می نمایند.

دستگاه هایفو - فروش هایفو - فروش دستگاه هایفو

کاندیدهای مناسب درمان با دستگاه هایفوتراپی

هایفوتراپی روش مناسبی برای افرادی است که به هر دلیلی قصد ندارند تحت عمل جراحی و بیهوشی قرار بگیرند و یا تمایلی به تکنیک های تزریقی جهت جوان سازی و لیفت پوست ندارند کارایی خوب و گزینه عالی به حساب می آید.

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که هایفوتراپی برای زنان و مردانی که از افتادگی و چین و چروک های سطحی تا متوسط برخوردار هستند موثر و مناسب خواهد بود.

هنگامی که هایفوتراپی در آغاز ظهور روند پیری مورد استفاده قرار می گیرد یک درمان ضدپیری شگفت انگیز است. نمونه هایی از قسمت های صورت و بدن که از هایفوتراپی بهره می برند شامل:

ـ افتادگی و شلی پوست صورت و گردن

ـ ابروها

ـ هایفو غبغب

ـ فک و چانه

ـ نواحی پایینی صورت

ـ ناحیه دکلته بدن

موارد استفاده دستگاه هایفوتراپی

  • لیفت ابرو و پلک
  • برطرف کردن خطوط ریز اطراف چشم
  • لیفت گونه و چین و شیارهای اطراف بینی
  • رفع خط خنده و چروک های اطراف لب
  • کاهش و سفت سازی غبغب
  • لیفت گردن با دستگاه هایفوتراپی
  • محدودسازی خطوط فک و چانه
  • درمان خطوط نواحی دکلته

تعداد جلسات درمانی استفاده از دستگاه هایفوتراپی

اغلب یک الی سه جلسه درمانی جهت دست یافتن به تاثیرات مورد نظر لازم است. جلسات درمانی کوتاه و 30 الی 60 دقیقه زمان خواهد برد.

این روش درمانی به همراه سایر متدهای درمانی نظیر میکرونیدلینگ قابل استفاده می باشد و همچنین قادر است سبب افزایش دوام اثرات جراحی های زیبایی شود.

عوارض جانبی استفاده از دستگاه هایفوتراپی

اغلب پیامدهای جانبی درمانی هایفوتراپی زودگذر و جزئی می باشد. ورم ، قرمزی و درد جزئی از عوارض جانبی موقتی و شایع هایفوتراپی می باشد که با گذشت چند روز پس از درمان به تدریج از بین خواهند رفت.

قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که تا زمانی که پزشک معالج تان در طی درمان کارها و اقدامات بهداشتی و ایمن را رعایت نماید و از تجربه و مهارت لازم برخوردار باشد عوارض جانبی شدید و جدی اتفاق نخواهد افتاد.

مواردی که باید پیش از درمان با دستگاه هایفوتراپی مورد توجه قرار بگیرند:

  • قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که استفاده از دستگاه هایفوتراپی برای زنان باردار ممنوع است.
  • از استفاده از دستگاه در پیرامون فلزات ، پلاستیک یا سیلیکون خودداری نمایید.
  • از استفاده از دستگاه در پیرامون ابزارهای استارتر قلب ، قلب مکانیکی در بیماران دچار مشکل قلبی اجتناب نمایید.
  • قبل از فروش دستگاه هایفوتراپی باید بگوییم که از استفاده از دستگاه بر روی زخم ، عفونت و بیماری های پوستی شدید و جدی بپرهیزید.
  • دستگاه هایفوتراپی برای افرادی که دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی ، صرع و حساسیت به جریان الکتریکی دارند مناسب نیست و این افراد باید از پیش از استفاده از دستگاه هایفوتراپی حتماً با پزشک معالج خود مشورت نمایند و او را در جریان بگذارند.

فروش دستگاه هایفوتراپی،دستگاه هایفوتراپی،خرید دستگاه هایفوتراپی