تزریق ژل لب چیست؟

پلاسما جت
اسفند 11, 1398
میکرودرم ابریژن
دستگاه میکرودرم ابریژن
اسفند 11, 1398

تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب

لب یکی از اعضای صورت می باشد که با بالا رفتن سن از برجستگی و حجم آن کم شده و ارتفاع آن کاهش می یابد و افتاده خواهد شد. همچنین برخی از افراد نیز به طور مادرزادی لب های باریک و کوچکی دارند که از زیبایی صورت آن ها کاسته است. از این رو تزریق ژل لب قادر است جهت برطرف کردن این مشکلات و تحولات و بازیابی زیبایی لب ها موثر و سودمند باشد و چهره ای زیبا و جذاب برای افراد به ارمغان آورد.

ژل رووفیل ، ژل پرفکتا ، ژل پرنسس، مزو بایو اسکین ، مزو فیوژن ، ژل نورامیس ، ژل ایدیا ،

 

لب بالا به صورت طبیعی بزرگتر و حجیم تر از لب پایینی است و گوشه ها و دو طرف هر یک از لب ها همانند یکدیگر می باشند که این قرینگی و حجم هر دو نیمه بسیار حائز اهمیت است. در تزریق ژل عملی که صورت می گیرد این است که اطراف لب ها حجم داده می شود و برجسته می شود و به به این علت است که زیبایی چهره به وسیله تزریق ژل لب افزایش می یابد.

ژل ها و فیلرهای هیالورونیک اسیدی لب

در طی سال های اخیر به منظور برجسته سازی و حجم دهی لب ها فیلرها و ژل های گوناگون بسیاری تولید و به بازار عرضه شده اند که عالی ترین انتخاب جهت برجسته کردن و حجم دهی به لب ها استفاده از پرکننده های هیالورونیک اسیدی است. زیرا مواد به کار رفته در این پرکننده مشابه موادی می باشد که در خود بدن نیز یافت می شود. از این رو بعید است سبب ایجاد واکنش های منفی حساسیت زا شود. ترکیبات این ماده طبیعی  بوده و از مواد شیمیایی یا حیوانی استخراج نشده است از این رو از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین تورم و کبودی پرکننده های هیالورونیک اسیدی در مقایسه با دیگر ژل ها کمتر می باشد و بیماران قادرند بلافاصله به کار و زندگی عادی خود برگردند.

اگر چه ماندگاری و دوام اثرات تزریق ژل های هیالورونیک اسیدی در لب همیشگی و ثابت نمی باشد ، ولی پایداری قابل قبول و مطلوب 6 الی 12 ماهه دارند. علاوه بر این ، پزشک به راحتی قادر است میزان دوز ژل تزریقی را کنترل نماید تا نتایج موردنظر به راحتی به دست آید و یا در صورت به وجود آمدن توده و یا عدم رضایت از نتایج ، این مشکل به راحتی قابل حل خواهد بود و تخلیه ژل انجام شدنی است. با در نظر گرفتن این که لب ها همواره در حال حرکت کردن می باشند و این ناحیه از میزان خون رسانی زیادی برخوردار است ، ماندگاری فیلر و دوز تزریق شده می بایست به طور دقیق انتخاب گردد.

بهترین برندهای ژل لب

  • ژل ژوویدرم JUVEDERM ULTRA ساخت کشور امریکا
  • ژل رستیلن RESTYLANE LIPS ساخت کشور سوئیس
  • ژل تئوسیال TEOSYAL KISS ساخت کشور سوئیس
  • ژل بلوترو BELOTERO LIPS ساخت کشور آلمان
  • ژل آلاینا ALAYNA SG14 SG20 ساخت کشور آلمان
  • ژل رووفیل REVOFIL PLUSA ساخت کشور کره
  • ژل پرفکتا PERFECTHA DEEP ساخت کشور فرانسه

توصیه های مهم برای تزریق ژل لب

ـ پیش از هر نوع تزریقی می بایست لب ها معاینه شده تا در صورت وجود اختلالات کارکردی و یا حسایت به فیلرها از تزریق ژل خودداری کرد. همچنین سابقه پزشکی بیمار و مصرف داروهای خاص و بررسی دقیق ساختار چهره بسیار مهم است.

ـ پزشک معالج باید به تکنیک تزریق و شیوه تزریق صحیح آن که در برگیرنده ی ناحیه مناسب ، دوز تزریق ، حجم ناحیه و قرار دادن این مواد در لایه های مناسب پوستی است اطلاعات ، مهارت و تخصص داشته باشد.

ـ تزریق در دو طرف لب ها بدون توجه به ناحیه میانی لب ها درست نیست. با توجه به علم زیبا شناختی چهره لب فوقانی باید 20 درصد عقب تر و کوچک تر از لب تحتانی باشد.

ـ تزریق ژل لب می تواند بر طبق احتیاج فرد متقاضی در حاشیه اطراف لب ها و یا در خود لب ها برای برجسته سازی و حجم دهی آن صورت گیرد.

ـ در صورتی که ژل های غیر استاندارد به لب هایتان تزریق کنید و یا این تزریق توسط اشخاص غیرمتخصص صورت گیرد سبب بدشکل شدن فرم لب ها و نا قرینگی آن ها می شود. از این رو در صورتی که قصد تزریق ژل لب دارید حتماً می بایست از ژل های با برند معتبر و استاندارد و با کیفیت استفاده نمایید.

 

لیز مو های زاید ،هایفو،کیوسوییچ،جت پلاسما ،نیدلینگ،ترزیق انواع ژل ،بوتاکس، مزو ، رادیو فرکانسی ، RF

ژل رووفیل ، ژل پرفکتا ، ژل پرنسس، مزو بایو اسکین ، مزو فیوژن ، ژل نورامیس ، ژل ایدیا ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *