ژل بلوتروBELOTERO

سرم هیالورونیک اسید لاسانته
سرم هیالورونیک اسید لاسانته
دی 21, 1398
فروش ژل پرنسس،خرید ژل پرنسس،فروش ژل پرنسس ،تجهیزات زیبایی،مزوتراپی،مزو،بوتاکس،ژل ،نخ لیفت
ژل پرنسس
دی 21, 1398

ژل بلوتروBELOTERO

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

ژل بلوترو

با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، میزان سطح ماده مرطوب کننده بدن یعنی هیالورونیک اسید کاهش خواهد یافت و این مسئله به ظاهر شدن خطوط سطحی و ریز روی پوست و در نهایت تبدیل شدن این خطوط به چین و چروک های عمقی و شدید منجر خواهد شد. هیالورونیک اسید یک رطوبت رسان طبیعی و ماده قندی است که در مفاصل ، بافت همبند ، در مایع دور چشم ، ساختمان غضروف ها یافت می شود. با بالا رفتن سن سطح آن در بدن کاهش یافته و این امر موجب پیدایش چین و چروک ها  ، شلی و افتادگی پوست و خشکی پوست خواهد شد.

ژل بلوترو

خرید ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو

ژل بلوترو انواع محصولات پر کننده پوستی را به کسانی که در پی به دست آوردن یک چهره جوان و زیبا ولی طبیعی می باشند ، عرضه می کند.

شرکت تولید کننده بلوترو MERZ تنها سازنده فیلرهای هیالورونیک اسیدی با فناوری خاص DCLT می باشد که قادر شده با افزایش سه قابلیت حالت انعطاف پذیری ،  حالت ارتجاعی و حالت یکنواختی ژل ها انواع مختلفی از فیلرهای بلوترو با کارایی های متفاوت طراحی و ارائه کند و همچنین موجب قوام و پایداری طولانی مدت آن ها شود.

متنوع بودن فرآورده های بلوترو قابلیت از بین بردن چین و چروک ها ، جبران حجم تحلیل رفته بافت صورت ، حجم دهی و برجسته سازی گونه ها و لب ها ، رطوبت رسانی و جوان سازی پوست صورت ، گردن و دست ها را به راحتی و به سرعت مهیا ساخته است.

مدت زمان ماندگاری و پایداری ژل های بلوترو 6 الی 12 ماه خواهد بود  که بسته به ناحیه درمان ، شدت عارضه ، نوع پوست ، سن بیمار ، سبک زندگی از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مزایای عمده ژل بلوترو

از مزیت برجسته فیلرهای بلوترو می توان به کسب نتایج و اثرات فوری و طبیعی و ماندگاری بالا را نام برد. به علاوه با استفاده از سوزن های ظریف و نازک تزریقی بدون درد و ناراحتی و راحت را برای بیماران فراهم ساخته است.

فیلرهای بلوترو برای تمامی تیپ های پوستی مناسب بوده و با حداقل عارضه ی جانبی موقتی همراه است.

ژل های بلوترو از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده که تابحال عارضه جانبی شدید و جدی در خصوص استفاده از آن ها مشاهده نشده است، ولی شماری از علائم واکنشی در ارتباط با تزریق نظیر درد جزئی ، تورم ، خارش ، قرمزی احتمال دارد ایجاد شود که اغلب پس از گذشت چند روز رفع و ناپدید خواهند شد.

از دیگر مزایای ژل بلوترو سبک بودن این پرکننده است که برای کسانی که خواستار رفع خطوط ریز دور دهان و لب ، خط خنده ، خط اندوه که سطحی و ظریف هستند گزینه عالی به حساب می آید. مزیت دیگر بلوترو از نوع بالانس این است که دارای تاییدیه و مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد. علاوه براین ، تزریق سطحی فیلر بلوترو بدون ایجاد اثر تیندال موجب مورد استقبال قرار گرفتن این فیلر توسط متخصصان و بیماران شده است.

 

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

انواع محصولات بلوترو

بلوترو بالانس BALANCE

این فیلر تزریقی جهت پر سازی و ترمیم خط خنده ، خط اندوه ، خطوط دور دهان و لب و سایز خطوط متوسط تا عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.

این فیلر به سادگی چین و چروک های مقاوم و عمیق را صاف و پر می سازد و یک درمان فوری ، سازگار با ساختار پوست با اثرات شگفت انگیز و طبیعی است.

تذکر: کسانی که دچار حساسیت و آلرژی شدید نظیر آنافیلاکسی هستند و اشخاصی که به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت حساسیت دارند می بایست از تزریق بلوترو بالانس اجتناب نمایند.

بلوترو هیدرو HYDRO

بلوترو هیدرو با خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی می تواند راز پوست های شاداب و جوان باشد.

با تزریقی سطحی این فیلر ، پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را باز می یابد.

این محصول دربرگیرنده هیالورونیک اسید و گلیسرول قوی جهت جوان سازی طولانی مدت صورت است.

بلوترو سافت SOFT

بلوترو سافت جهت ترمیم چین و چروک های ظریف در قسمت های حساس صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

جوان سازی با این محصول به سبب دارا بودن قابلیت بالای پیوند با آب  جهت اصلاح چین و چروک ها و پر سازی آن ها عالی است.

بلوترو سافت جهت ترمیم خطوط پنجه کلاغی گوشه های چشم گزینه عالی است.

بلوترو اینتنس INTENSE

این محصول چین و چروک های عمقی و شدید پوست را ترمیم و پر می سازد و جلوه ای شاداب و جوان به پوست می بخشد.

این محصول به علت قابلیت کشسانی و ارتجاعی و تقویت پذیری که به پوست می دهد ، چین و چروک های شدید پوست را صاف و پر می کند.

به طور کلی بلوترو INTENSE جهت حجم دهی به لب ها و ترمیم چروک های شدید مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوترو لیپس LIPS

بلوترو لیپس یک محصول تخصصی جهت افزایش حجم و برجسته سازی لب ها می باشد.

ژل بلوترو ،خرید ژل بلوترو ، فروش ژل بلوترو ، ژل پرفکتا، ژل رووفیل،ژل الانسه،ژل ای پی تی کیو ،ژل نورامیس ،ژل آیدیا ،بوتاکس ،مزو،مواد مزوتراپی ،مزو تراپی ،نخ لیفت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *