فروش دستگاه آنالیز پوست

فروش دستگاه آنالیز پوست Skin Analyzer 

افرادی که به دنبال مرکز فروش دستگاه آنالیز پوست معتبر هستند و می خواهند خرید دستگاه آنالیز پوست مطمئن داشته باشند، با کارشناس مشاوره فروش دستگاه آنالیز پوست ما تماس گرفته و اطلاعات کافی در این باره کسب نمایند.

در طی سالیان گذشته آنالیز و ارزیابی شرایط ، حالت و کیفیت پوست صورت تنها از راه بررسی موضعی و ظاهری سطح پوست مقدور بود که فقط ضایعات و مشکلات سطحی و ظاهری سطح پوست مانند لک ها ، جوش ها و چین و چروک های پوست قابل رویت و قابل معاینه بود. در حالی بدون آنالیز زیر ساخت ها و ساختمان بافت و لایه های زیرین پوست همانند وضعیت غدد سبوم ، میزان هیدراتاسیون ، سلول های رنگدانه ساز و … نمی توان درمان قطعی و موثری برای بهبود پوست اعمال کرد.

ولی در سال های اخیر دستگاه اسکن و آنالیز پوست با تکنولوژی و توانایی بررسی ، تعیین و گزارش ضایعات و مشکلات پوستی سبب گزینش راهکارها و متدهای درمانی موثر و قطعی برای بیماران شده است.

دستگاه آنالیز پوست از سیستمی با رزولوشن بالا برای عکس برداری و نمونه گیری پوست صورت بیمار بهره می گیرد. این سیستم با مدد سنسورهای CCD شیپ ، ابزار دقیق تجزیه و تحلیل و استفاده از قابلیت های گوناگون پیشرفته به آنالیز ضایعات و عارضه های پوستی خواهد پرداخت.

دوربین های پیشرفته دستگاه آنالیز پوست با تصویربرداری از پوست صورت فرد مورد آزمایش اغلب جزئیات و شاخص های پوستی از جمله وضعیت طوبت پوست ، میزان و عمق چین و چروک ها ، لک ها و میزان رنگدانه ها و سلول های رنگدانه ساز ، وضعیت غدد چربی ، وضعیت منافذ پوست ، میزان قوام و الاستیسیته پوست را به طور کامل و دقیق ارزیابی نموده و با در نظر گرفتن آن ها نیاز ها ، مراقبت ها و درمان موثر و مطلوب را ارائه می دهد.

کاربردهای دستگاه آنالیز پوست

ـ اولین کاربرد دستگاه آنالیز پوست ، سیستمی ایمن ، فوری و دقیق جهت بررسی بهتر پوست و زیرساخت های آن

ـ ارزیابی تصاویری که با این ابزار تهیه شده اند و نشان دادن نتایج آن به شکل نمودارهای مختلف

ـ ارزیابی وضعیت هیدراتاسیون و رطوبت پوست

ـ یکی دیگر از کاربردهای دستگاه آنالیز پوست ، بررسی وضعیت قوام و الاستیسیته پوست

ـ تعیین سن بیولوژیکی بیمار

ـ بررسی وضعیت غدد چربی و ترشح سبوم

ـ بررسی میزان چین و چروک های پوستی و سطح و عمق آن ها

ـ یک کاربرد دیگر دستگاه آنالیز پوست ، بررسی وضعیت منافذ پوست و پراکندگی و عمق آن ها

ـ توانایی عرضه عکس های سه بعدی از هر ناحیه از صورت به منظور انجام فرایندهای درمانی گوناگون همچون لیزر یا تزریق ژل

ـ بررسی تاثیر و کیفیت متدهای درمانی گوناگون نظیر میکرونیدلینگ ، ال پی جی ، لیزر ، درمان های داروئی قبل و پس از پروسه درمانی

دستگاه اسکن پوست و آنالیز پوست با داشتن فناوری عدسی های پیشرفته و قدرتمند قابلیت تصویر برداری از پوست صورت را به سه نور طبیعی ، پلاریزه و فرابنفش را آسان و سریع کرده است. پس از آن این تصاویر به وسیله ی نرم افزارهای مخصوصی آنالیز و بررسی می شوند و نتایج آن ها به صورت نمودارهای گوناگون و در قالب گزارش های جامع مجزا به پزشک و بیمار نشان داده می شود.

دستگاه آنالیز پوست با ارائه دادن محصولات مراقبتی و مورد نیاز پوست ، بر طبق نوع و تیپ پوستی بیمار اقدامات و توصیه های مشاوره ای ضروری جهت اصلاح و بهبود مشکلات و ضایعات پوستی را به بیمار پیشنهاد می دهد.

از مزایای قابل توجه و عمده دستگاه اسکن و آنالیز پوست این است که سوابق بیماران و مدیریت اطلاعات کامل آن ها قابل ذخیره بوده و در طی یک گزارش کامل قابل ارائه است. این گزارشات برای هر بیمار قابل ذخیره ، چاپ و اسکن خواهد بود.

با به کارگیری دستگاه آنالیز پوست ، متخصصان قادرند برنامه درمانی جامعی جهت اصلاح و نوسازی ساختارهای زیرین پوست و همچنین بهبود مشکلات و ضایعات پوستی ارائه دهند. چرا که بدون بازسازی و ترمیم زیر ساخت های پوست نمی توان برای درمان این مشکلات راهکارها و متدهای درمانی موثر و قطعی انجام داد.