روش های جوان سازی پوست (روش های بدون جراحی)

میکرودرم ابریژن
دستگاه میکرودرم ابریژن
اسفند 29, 1398
لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم
تاریخچه رفع موهای زائد
اسفند 29, 1398

روش های جوان سازی پوست (روش های بدون جراحی)

جوان سازی پوست

جوان سازی پوست

روش های جوان سازی پوست (روش های بدون جراحی) را با تفسیر آشنا شوید. همچنین بهترین روش جوان سازی پوست (روش های بدون جراحی) را بشناسید.

ژل رووفیل ، ژل پرفکتا ، ژل پرنسس، مزو بایو اسکین ، مزو فیوژن ، ژل نورامیس ، ژل ایدیا ،نخ لیفت ، بوتاکس، مصپورت ، دیسپورت ، هایفو میکرونیدلیتگ ، RF فرکشنال ، هیدروفشیال

جوان سازی پوست

تزریق بوتاکس

با بالا رفتن سن و تکرار مداوم حرکات فعال ماهیچه های صورت خطوط و چین و چروک هایی سطحی بر روی پوست ظاهر می شوند که با گذشت زمان به چین و چروک های ثابت و دائمی تغییر می یابند. در این تکنیک جوان سازی سمی به نام بوتولینوم A به زیر پوست نواحی تحت درمان تزریق می گردد و سبب از کار افتادن حرکات ماهیچه های فعال صورت می شود. بوتاکس چین و چروک های صورت نظیر خط خنده ، خط اخم ، خطوط پیشانی ، خطوط اطراف چشم و دهان را برطرف می کند. در حقیقت بوتاکس یک روش پیشگیری کننده ضدپیری خواهد بود.

تزریق فیلر و ژل

فیلرها و ژل ها دارای ترکیبات مصنوعی و طبیعی می باشند که حجم دهی و پر سازی و صاف کردن چین و چروک های پوست کارایی و کاربرد دارند. سه نوع ژل و فیلر موقت ، پایدار و نیمه دائمی وجود که در میان آن ها ژل های موقتی که از هیالورونیک اسید ( ماده ای طبیعی که در بدن یافت می شود) استخراج و تهیه شده اند از عالی ترین و ایمن ترین نوع پر کننده ها و حجم دهنده های صورت هستند. فیلرها و ژل ها با افزایش حجم صورت و پر کردن و برطرف کردن چین و چروک های پوست چهره ای جوان و جلوه ای طبیعی را به ارمغان می آورند.

تزریق چربی

در این متد درمانی جوان سازی ، بافت چربی از ناحیه ای از بدن نظیر ران ، باسن و یا پهلو بیمار استخراج و گرفته شده و به نواحی زیر پوستی نقاط تحت درمان انتقال و تزریق می گردد. در این روش چین و چروک های صورت پر می شود ، افتادگی و شلی ناشی از تحلیل بافت چربی برطرف شده و برجسته سازی نواحی میانی صورت به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا جوانی و زیبایی به پوست بازگردد.

لیزر درمانی

در این تکنیک جوان سازی با به وجود آوردن گرما و حرارت در ناحیه مورد هدف ، فیبروبلاست ها شروع به تحریک شدن می کنند و به دنبال آن ساخت کلاژن های جدید در نواحی تحت درمان آغاز می شود. لیزر افزون بر کاهش چین و چروک های نیمه عمیق تا شدید پوست صورت که به سبب افزایش سن ایجاد شده اند از پیری پوست پیشگیری و مقابله می کند و قوام و سفتی پوست را تقویت می نماید. لیزرهای متفاوتی در بازار یافت می شوند که متخصص با توجه به شرایط و وضعیت بیمار یکی از آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار می دهد.

رادیو فرکانسی RF

در این متد درمانی جوان سازی از امواج رادیوئی که بر پایه انتقال انرژی حرارتی به نواحی تحت درمان جهت ترمیم و نوسازی بافت ، بهبود خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست و تحریک و ساخت کلاژن های تازه طراحی شده است به کار گرفته می شود. در این متد از دستگاه ها و سیستم های پیشرفته و حرفه ای استفاده می شود که به صورت ویژه جهت برطرف کردن مشکلات پیری پوست ساخته و طراحی شده اند. در آر اف مشکلاتی نظیر شلی و افتادگی پوست ، چین و چروک های پوستی ، خطوط روی بدن ، تجمع چربی های اضافی و سلولیت ، اسکار جوش و زخم درمان و رفع می شوند.

میکرونیدلینگ

در این روش با استفاده از دستگاهی که بر روی سر آن تعداد مشخصی سوزن ظریف و ریز تعبیه شده است باعث به وجود آوردن صدها حفره ی نازک و کوچک بر روی سطح خارجی پوست می شوند. این کانال ها و منفذها با تحریک و تولید کلاژن و الاستین چین و چروک های ریز پوست را برطرف می کنند وسبب ترمیم و بازسازی بافت ، بهبود ظاهری پوست و به جوان سازی پوست کمک شایانی می کنند.

هایفوتراپی

در این متد درمانی با استفاده از امواج اولتراسوند (فراصوت) انجام می شود. امواج پرانرژی فراصوت روی لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند و سبب می شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد و در نهایت به تحریک و ساخت کلاژن منجر شود. افزایش کلاژن باعث می شود که پوستی صاف ، سفت ، لیفت شده و بدون چین و چروک داشته باشیم.

لیفت صورت با نخ

در این تکنیک درمانی جراح متخصص نخ های مخصوص و نازکی را با استفاده از شکاف ها و برش های کوچک در نواحی خاصی از صورت به زیر پوست وارد و هدایت می کند. این نخ ها سپس به بافت پوست متصل شده و آنگاه به عقب کشیده می شوند تا پوست صورت لیفت شده و شلی و افتادگی و چین و چروک های ریز آن صاف و فوری برطرف شوند.

ژل رووفیل ، ژل پرفکتا ، ژل پرنسس، مزو بایو اسکین ، مزو فیوژن ، ژل نورامیس ، ژل ایدیا ،نخ لیفت ، بوتاکس، مصپورت ، دیسپورت ، هایفو

میکرونیدلیتگ ، RF فرکشنال ، هیدروفشیال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *