دستگاه پلاژن pollogen سه هند پیس

ژل پرفکتا -فیلر پرفکتا-پرفکتا
ژل پرفکتا
مرداد 21, 1399
فروش ژل رووفیل - ژل رووفیل
آیا ژل رووفیل ، ژل تزریقی با کیفیت است ؟
مرداد 21, 1399

دستگاه پلاژن pollogen سه هند پیس

دستگاه پلاژن سه هند پیس

دستگاه سه هند پیس پلاژن

پلاژن تراپی :

 جوانسازی ، روشن کنندگی  لیفتینگ پوست با دستگاه پلاژن (pollogen)

دستگاه پلاژن سه هند پیس ، پلاژن ، عملکرد پلاژن

یکی از روش های نوین جوانسازی و پاک سازی  پوست استفاده از روش پلاژن تراپی می باشد. در روش پلاژن تراپی با استفاده از لایه برداری باعث ایجاد پوست شفاف شده و با استفاده از تکنولوژی آر اف  که در دستگاه های هیدرو فشیال نیز مورد استفاده قرار گرفته باعث جوانسازی و ایجاد کشش در پوست می شود.و باعث کاهش چین و چروک پوست می شود وحتی می توان این خاصیت را به این  سفت شدن پوست همراه با از بین بردن لک های ناشی از نور آفتاب یا حاملگی و روشن شدن پوست می شود.

 

وجود این سه عامل برای حفظ جوانی و شادابی پوست ضروری است :

  • کلاژن که همانند یک چسب بین سلولی  در پوست عمل می کند
  • الاستینکه برقرار کننده ی ارتباط و اتحاد بین سلول های پوستی صورت می باشد
  • هیالورونیک اسید نیز در هیدراته، پمپاژ و نرم کردن پوست صورت بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد .

    تاثیر این سه عنصر

هنگامی که این سه عنصر در درون پوست وجود داشته باشد، با پوستی متراکم، جوان و محکم روبروخواهید شد.  درصورتی که کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست وجود نداشته باشد، فقدان این مواد باعث شل شدن و افتادگی پوست صورت و یا چین و چروک و ایجاد خط خنده و اخم روی پوست صورت شود. به وسیله ی دستگاه پلاژن صورت این مشکلات حل خواهد شد و با پوستی سالم، سفت و تراکم دار روبرو خواهید شد.

 

به چه علت از پلاژن سه هند پیس استفاده کنیم :

  • لایه برداری فوری و روشن شدن پوست
  • کاهش و بهبود  جای آکنه ها ولکه های پوستی
  • اکسیژن رسانی به پوست برای بهبود سلولی
  • مناسب برای تمام تیپ های پوستی (غیر از افرادی که جوش فعال دارند)
  • درمان سریع و موثر
  • آبرسانی و جوانسازی پوست
  • کاهش چین و چروک افزایش قوام پوست

 

کاربرد های پلاژن تراپی :

این دستگاه دارای سه هند پیس  می باشد.که علاوه بر پاکسازی و جوانسازی پوست دستگاه پلاژن سه هند پیس یه ماساژ رایگان نیز می دهد .

  • عملکرد  اول دستگاه پلاژن:

کاربرد دستگاه پلاژن pollogen برای جوانسازی و رفع چین و چروک و تغذیه سلولهای پوستی، لایه برداری ، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری آن می باشد که علاوه بر آن با استفاده از روش های جدید می توان لکه های پوستی را نیز با استفاده از دستگاه پلاژن از بین برد و به نوعی باعث تقویت  کششی پوست می گردد.

  • عملکرد دوم دستگاه پلاژن:

دستگاه جوانسازی پوست پلاژن با بهره گیری از تکنولوژی oxygeno که از چشمه های آب گرم الهام گرفته که دارای دی اکسید کربن با غلظت بالا می باشد به اکسیژن رسانی پوست کمک می کند ، این تکنولوژی همچنین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده و با استفاده از capsugen  آن را برای د.یافت مواد مغذی آماده می کند.

  • عملکرد سوم دستگاه پلاژن:

تکنولوژی tripollar نسل سوم آر.اف می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی روند درمان را بسیار آسان کرده است با استفاده از تکنیک رادیو فرکانسی trpollar خیلی ساده و مطمئن می توان جوانسازی پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency یا همان RF که مخففش می باشد توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده که در همه پوست ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود می بخشد.

 

دستگاه پلاژن تراپی چگونه عمل می کند؟

دستگاه پلاژن سه هند پیس از سه تکنولوژِی  الترا سونیک  ، آر اف و اکسیژنو استفاده می کند ترکیب این سه عملکرد باعث زیبایی شما می شود در ادامه به توضیح هر هند پیس می پرداریم :

oxygeno

این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی oxygeno که از چشمه های آب گرم الهام گرفته که دارای دی اکسید کربن با غلظت بالا می باشد به اکسیژن رسانی پوست کمک میکند ، این تکنولوژی همچنین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده و با استفاده از capsugen  آن را برای دریافت مواد مغذی آماده میکند.

tripollar

تکنولوژی tripollar نسل سوم RF است که بدون نیاز به عمل جراحی روند درمان را بسیار آسان کرده است با استفاده از تکنیک رادیو فرکانسی trpollar خیلی ساده و مطمئن میتوان جوانسازی پوست را انجام داد این روش بسیار سریع و شگفت انگیز می باشد که حتی با یک بار درمان شما میتوانید سفتی پوست را مشاهده کنید، Tripollar Radio Frequency یا همان RF که مخففش می باشد توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده که در همه پوستها کلاژن را بازسازی میکند که باعث تقویت پوست وسفتی آن شده و همه قسمتهای بافت پوست را نیز بهبود میبخشد.

تکنولوژی پلاژن

از این تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت، بازو، گردن و شکم نیز استفاده میشود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای رو میتوان مشاهده کرد در کل میتوان گفت بهترین و ایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی از علائم پیری است که کاملا بی خطر بوده و هیچ عوارض جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد

اثر گذاری

عملکرد دستگاه بسیار سریع و موثر است و برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. تکنولوژی oxyeno  تعداد بی شماری CO2 را تولید کرده و خیلی آسان به سطح پوست نفوذ میکند، طراحی اپلیکاتور oxyeno  از ژل می باشد تا حباب های CO2 را خنک کند و سپس آنها را به داخل اپیدرم وارد میکند که بهینه سازی واکنش را از طریق یک نیروی جنبشی انجام دهد.  حفظ رطوبت را بهبود بخشیده، اندازه منافذ را کوچک کرده و پف دور چشم را رفع می کند.

اثر گذاری در پوست های حساس

روند درمان توسط این دستگاه برای انواع پوست حتی پوستهای خیلی حساس مناسب بوده و بدون هیچ درد و خطری می باشد و هیچ عوارض جانبی ندارد و کسانی که مبتلا به آکنه هم هستند میتوانند از این روش استفاده کنند .

همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم توسط انجمن پزشکان تایید و تست شده می باشد بطوری که هنگام درمان فرد، احساس ماساژ دلپذیری را خواهد داشت و بسیاری از کسانی که این روش درمان را امتحان کرده اند در طول درمان به خواب فرو رفته اند و هنگام بیدار شدن احساس  رفع خستگی  و شادابی و  به حالت آرامبخش دست پیدا کرده اند.

موارد استفاده

از این تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت، بازو، گردن و شکم نیز استفاده می شود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای را می توان مشاهده کرد در کل می توان گفت بهترین و ایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی از علائم پیری است که کاملا بی خطر بوده و هیچ عوارض جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.

کلام پایانی

در انتها پلاژن pollagen  سه ند پیس بهترین تکنولوژِی است که برای کار های فشیال و کلینیکی بسیار مناسب و کار آمد می باشد

برای خرید این دستگاه بی نظیر با مشاور پارسیان مد parsianmed تماس حاصل نمایید .

تلفن همراه :  09905780512

هیدروفشیال 6 کاره ، دکتر پن ، آر اف فرکشنال ، آر اف کویتیشن ، لاغری ، جوانسازی ، کلینیک ، دستگاه زیبایی ،

 

دستگاه پلاژن سه هند پیس ، پلاژن ، عملکرد پلاژن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *