درما رولرderma roller

دستگاه درمارولر حرفه ای و مزایای و عوارض استفاده از  این دستگاه خانگی

در ادامه به مزایا و معایب استفاده و نیز نحوه استفاده از دستگاه مارولر پرداخته خواهد شد پس ما رو همراهی کنید تا اطلاعات مورد نظر خود را راجب این محصول یعنی درما رولر کامل کرده

در دنیا و عصر جدید زیبایی  بدست آوردنی است پس همه با بهره گیری از متدهای جدید ، سریع و پیشرفته به  زیباسازی و جوان سازی پوست ، جهت رفع و بازسازی مثمر مشکلات پوستی ، عوارض جانبی اندک فکر می کنند .

هزینه پایین تر ، نتایج بهتر ودوام بیشتراز دیگر روش های درمانی ،زیبایی نسبت به روش های قدیمی مد نظر است. یکی از این راه های  جدید و مناسب که در رفع مشکلات پوستی مانند جای جوش ، لکه ،از بین بردن چین و چروک های پوستی وجوان سازی پوست مفید می باشد ، استفاده از دستگاه درمارولر می باشد..

دستگاه درمارولر تشکیل شده از یک غطک که برروی آن سوزن های ریز و کوچک قرار گرفته است. با دوران وحرکت دستگاه درمارولر بر روی پوست ، روزنه های  کوچکی بر روی پوست ایجاد می شود که باعث می شود پوست با ترمیم این منافذ ریزشروع به تولید کلاژن با سرعت بیشتری می کنند.

درمارولر با این کار سبب تحریک و تولید کلاژن در لایه های میانی پوست می شود و  باعث بازسازی ، زیباسازی و جوان سازی پوست خواهد شد و نیز موجب می گردد مواد مزوتراپی و بازسازی پوست به آسانی به درون لایه های زیرین و عمیق پوست وارد شود.

. بهره بردن  از درمارولر هم به صورت  یک جانبه و هم در کنار ترکیبات ، سرم ها و داروهای تقویتی و درمانی پوست امکان پذیر است. درمارولرمی تواند نتایجی که لیزر و داروهای  شیمیایی دارند را نیز داشته باشد. بیشترین اندازه سرسوزن های مورد استفاده بر روی غلطک درمارولر از ۲ دهم تا ۲ میلی متر می باشند.

دستگاه درمارولر

موارد استفاده از دستگاه درمارولر

درمارولر باعث تحریک و تولید کلاژن و جوان سازی پوست

درمارولر باعث ترمیم جای جوش ، جای لکه ها ، سوختگی و یا جراحی

درمارولر باعث کاهش چین و چروک های پوستی

 

درمارولر باعث رفع ترک های پوستی بارداری و یا چاقی

درمارولر باعث کاهش ریزش مو و کمک به رشد دوباره موها

دیگر موارد استفاده از درمارولر وبه کارگیری آن در کنار روش PRP

افزایش جذب و تاثیر سرم ها ، کرم ها و داروهای درمانی و مراقبتی در مزوتراپی های

ترمیم گودی های ناشی از زخم ، سالک ، آبله مرغان

دستگاه درمارولردر ایجاد یکدستی ، شفافیت و روشن سازی پوست موثر و مناسب می باشد .

مزایای استفاده از درمارولر

مزیت مدت زمان کوتاه استفاده از درمارولر:در یک زمان 5 الی 15 دقیقه از درمارولر می توانید تغییراتی را در وست خود حس کنید و شاید با یک بار استفاده از این محصول به ایده آل خود برسید و نیاز به ادامه استفاده از این دستگاه را نداشته باشید .

اثرات درد و ناراحتی جزئی: این روش درمانی درد و ناراحتی بسیار خفیفی دارد که اکثرا در سایزهای سوزن های ۵/۱ میلی متر و یا بالا تر  ایجاد  می شود. در صورتی که تحمل درد را ندارید ، می توانید ازمواد های  بی حس کننده موجود در داروخانه ها استفاده کنید.

زمان بازیابی  کوتاه: لیزر ، لایه برداری شیمیایی ، لایه برداری میکرو زمان بازیابی  ۲ الی ۸ هفته ای دارند ولی درمارولر زمان بازیابی ۲ تا ۷ روزه ای را دارد..

اثرات جانبی جزئی با استفاده از دستگاه درمارولر : برخلاف سایر متدهای درمانی مضر و خطرناک با عوارض جدی مانند سوزش ، التهاب ، تغییر رنگ پوست ، آلرژی به نور ، اختلاف افزایش رنگدانه میکرونیدلینگ عوارض جزئی و گذرایی دارد. در این روش قرمزی و لایه برداری جزئی را مشاهده خواهید کرد که ظرف ۲ الی ۷ روز به تدریج از بین  خواهد رفت ..

عوارض استفاده از درمارولر

عوارض درمارولر ؛ اگرنتوانید این دستگاه را به خوبی و به طور درست و مناسب به کار بگیرید ، محتمل است باعث سوزش و التهاب شدید پوستی شوید. بیشترین علامت  مثبت و فواید میکرونیدلینگ در طی زمان و جلسات کوتاه مدت به دست می آید. از این رو مورد استفاده  قرار دادن دراز مدت از این دستگاه  و یا تکرار زود هنگام باعث ایجاد تورم ، خونریزی وآسیب های شدید بافت پوست شود..

ایجادعفونت ازعوارض درمارولر است: اگراز دستگاه درمارولر خود به صورت اشتراکی با دیگران استفاده کنید و یا پس از هر بار استفاده از درمالرور موارد بهداشتی را رعایت نکنید موجب بروز عفونت پوستی می شود..

امکان شدت یافتن مشکلات پوستی: در صورتی که صورت شما دچار اکنه های عفونی یا زخم های تازه باشد پس از استفاده از درمارولر باعث پخش شدند عفونت ها در دیگر سطح پوست شما شود . .

فواصل استفاده از دستگاه درمارولر

فواصل میان هربار به کارگیری از دستگاه درمارولر یا فواصل بازیابی و ترمیم به طول اندازه ی سوزن های استفاده شده در دستگاه مارولر وابسته است. هر چقدر طول سوزن بلندتر باشد فاصله میان هر جلسه استفاده بیشترخواهد بود. این دیدگاه که هر چقدر زود تر و با فصله کمتر از دستگاه درمارولر استفاده شود نتیجه بهتری میگیریم کاملا اشتباه است و بر عکس تصور شما باعث ایجاد مشکلات پوستی خواهد شد  .

موارد ممنوعیت استفاده از دستگاه درمارولر

افرادی که پوستشان به سوزن های فلزی آلرژی دارد

افراد مبتلا به دیابت

افراد مبتلا به عفونت فعال

افراد دارای مشکلات انعقادی

اشخاصی که پیشینه تبخال دارند

داشتن زخم و آکنه و عفونت چرکی و فعال در نواحی درمان

اشخاص مستعد اسکار هیپرتروفیک و کلوئید.

انتخاب یک دستگاه  درمارولر خوب و مناسب

نیازی نیست  که حتماً دستگاه درمارولر با قیمت بالایی خریداری کنید. در انتخاب و خرید یک دستگاه درمارولر می بایست به سه مشخصه زیر توجه کنید.

طول سوزن های درمارولر: در ناحیه های حساس و نازک پوست به طول سوزن های  ۲۵صدم تا ۷۵ صدم میلی متر نیاز دارید ، در حالی که برای ناحیه های عمیق تر و ضخیم تر جهت دست یافتن به نتایج بهتر باید از سوزن های به طول ۱ میلی متر و یا بیشتر بهره بگیرید..

تعداد سوزن ها: میزان سوزن ها به نوع دستگاه بستگی دارد که در صورتی که از دستگاه های با تعداد سوزن بیشتری استفاده شود می تواند تاثیر بهتری داشته باشد . .

طول و سایز دسته: راحتی قرار گرفتن دستگاه درمارولر در دست شما باعث می شود که شما با راحتی بیشتر و خستگی کمتر که باعث استفاده نادرست می شود جلوگیر نمایید درنتیجه طول دسته را نسبت به راحتی خود انتخاب نمایید . .

توجه: استفاده از دستگاه درمارولر یک درمان خانگی نیز به حساب می آید. ولی این که آیا شما از نوع درمان استفاده نمایید یا خیر ، قطعاً می بایست قبل از به استفاده  دستگاه وضعیتتان توسط پزشک بررسی شود. چرا که به کارگیری درمارولر برای عده ای از اشخاص سبب تحریک و افزایش عوارض پوستی خواهد شد. همچنین اندازه مناسب سوزن های درمارولر بر اساس وضعیت پوستی و مشکلات پوستی شما توسط پزشک مشخص شود.

دستگاه درمارولر

فروش دستگاه درمارولر

دستگاه برای استفاده مواد مزوتراپی